[Mplayer-felhasznalok] WMV2 fajlt nem jatszik le.

Celtic susia at freemail.hu
Wed Sep 24 21:53:19 CEST 2003

Haliho! Keszeg Csaba "jomunkasember" User,  Sep 24-n irtad ezt a cuccot:

En ugy jo masfel eve egy cd-nyi wma-val jartam igy :((
(A logban nem latok videot, szoval sztem is igazabol
csak audio.)Arpi akkor felvilagositott, hogy egy eleg
mocskos titkositast/vedelmet alkalmaznak az aviban,
kabe az a lenyege, hogy csak az a gep jatssza le,
amelyiken keszitettek :(
Nem tudom, de lehet, hogy itt is ez a helyzet.

#Hello!
#
#A MPlayer 1.0pre1-gyel probaltam lejatszani egy wmv fajlt, de ugy tunik,
#hogy csak a headert(?) tudta megnyitni. aztan kilépett.
#A logban (csatoltam) azt irja eloszor, hogy talalt ASF audio/video-reszt,
#utana meg hogy nem...
#Elrontottam valamit, vagy ez valami biztonsagi trukk, hogy ne lehessen,
#csak a WMP-vel megnezni a szamot?
#
#Elore is kosz!
#csaba