[Mplayer-felhasznalok] nem hivatalos rpm "magyarítása"

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue Sep 23 08:37:58 CEST 2003

Hi,

most minek idegelsz mar koran reggel??

> A következõ kérdésem lenne, hogyan tudnék, egy felrakott mplayert
> magyarítani a magyar forrásból? Anélkül, hogy fordítanom kellene?

sehogy.

> ...A man-t már sikerült megoldani.:)))

huha, ugye elarulod hogyan? megol a kivancsisag...

> Amúgy suse 8.2-õm van, az mplayer rpm-bõl felrakva, de nem a gyári
> csomagból!, Hanem a packman.links2linux.de oldalon levõbõl. Tudom, erre
> sokan azt fogják mondani, fordítsak magamnak egyet
> -meg forduljak a devel listához-

azt biztos nem, inkabb azt, hogy fordulj fol

> .gy a kezdõk könnyebben juthatnának egy tényleg jól müködõ MPlayerhez,
> nem a készítõket szidva, annak bénságáért, hiszen errõl a disztribek

miert benak a kesiztok ha nincs link a csomagra? nem erteni.

> A honlapon viszont megemlítve, hogy az adott csomag felrakásáról már a
> saját disztribük" levlistáján kérjenek segítséget!

ha ilyen jol tudod, akkor te miert nem ott erdeklodsz???

> mindenfajta disztribhez: www.rpmseek.com

eljen guilame sokaig...

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu