[Mplayer-felhasznalok] avi.seq

Dai KiRi daikiri at freemail.hu
Thu Sep 18 15:30:42 CEST 2003

Abszolút nem érdekel Arpi véleménye, csak a pontosítás
kedvéért írom ezt a levelet.

> "Egyébként valószínû, hogy nem is fogok görcsölni vele,

Ha valaki veszi a fáradságot és elovassa a levelemet, annak
egyértelmű, hogy ennek a mondatnak az alanya a video és nem
az MPlayer.
Ezt a programot nagyon jónak tartom és amikor csak lehet ezt
választom, és annak is nagyon örülök, hogy javarészt
magyarok tudták ezt megcsinálni.
Ennyit a fikázásról.

Az, hogy egy disztribúcióba hogyan kerül egy csomag azt nem
tudom, de azt hiszem ezzel nem is nekem kell foglakoznom. Ha
az Mplayer teamnek ez csípi a szemét, akkor tegyen ellene.
Ennyit az "unsupported" binary-ról.

Az, hogy ki a kezdő az nagyon relatív. Én csak pár napja
íratkoztam fel erre a listára (nem is fogok sokáig maradni),
ilyen értelemben kezdő vagyok. Linuxon bő egy éve dolgozom
nap min nap, nem multimédiás dolgokat csinálok, tehát ez
alapján sem lehet haladónak nevezni ebben a témában.
Ennyit a kezdőről.

Tudom, hogy nagyon gyakran redundáns egy levlista és ez
fárasztja azokat akik válaszolgatnak, de ennek is megvan
mormális megoldása. Nem Arpi seggéből bújtam ki, nem kell
szarnak néznie.
Ennyit a megfelelő választról.

A felmerülő problémákat nagy valószínűséggel már megoldotta
valaki a világban. Ezért érdemes keresgélni és
kérdezősködni. A levlista csak egy lehetséges megoldás, és
ráadásul nem is csak a kérdések miatt íratkoznak fel az
emberek, hanem egy kicsit azért is, hogy tartozzanak egy
közösséghez. És ez az amit ebben a formában, ezután én már
nem igénylek.
Ennyit a levlistáról.

Elnézést, a trágár kifejezésekért.

DaiKiRi