[Mplayer-felhasznalok] avi.seq

Fisher fisher at fisher.hu
Thu Sep 18 14:08:41 CEST 2003

Üdv,
Számomra kissé zavaros, hogy mit szeretnél. Ha jól értem, akkor van
egypár avi.seq file-od, amiből szeretnél egyet csinálni. A file-okhoz
megvan a hang, egy külön avi file-ban. Helyed viszont nincs.
Én így próbálnám:
cat avi1.seq avi2.seq| mencoder -noidx -ovc lavc -oac copy -o akarmi.avi
(persze a lavc-t nem árt rendesen felkonfigni)
Igy lesz egy tömörített avid, hang nélkül(?), ehez kell utána a hangot
ragasztani:
mencoder akarmi.avi -ovc copy -oac mp3lame -audiofile hang.avi -o kesz.avi
Az, hogy a lejátszáskor elfexik az mplayer gyanús. Saját fordítású?
Nekem úgy tűnik mintha mandrake csomagból lenne feltéve, ami lehet hogy
nem rossz ötlet, de valszeg jobban jársz ha fordítasz magadnak egyet.
Nem olyan nehéz, csak a listán nem kapsz hozzá segítséget ;))
Egyébként ha filmeket akarsz átkódolni, akkor sok hely és sok cpu kell.
Egyébként nem sok értelme van nekifogni.
Ha van kérdésed akár magánba is megkereshetsz, mostanában csináltam
ilyesmit, hátha van jó ötletem is.