[Mplayer-felhasznalok] avi.seq

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Sep 18 14:27:14 CEST 2003

Hi,

> felett. Amúgy meg a lista mplayer-felhasznalok névre hallgat, nem pedig
> mplayer-uberprofi-guru lista. Jó lenne kicsit toleránsabbnak lenni és nem
> leanyázni azt,
> aki szeretne megismerkedni az egyébként elsõ osztályú mplayerrel de még
> kezdõ benne.

"Egyébként valószínû, hogy nem is fogok görcsölni vele,
ugyanis még lejátszani sem sikerült az MPlayer-el (a
Kaboodle, Noatun és a Xine is lejátsza), így csak a kérdések
gyûlnek, amikre nem tudok válaszolni.
Ha el akarom indítani a lejátszást, akkor fokozatosan
elveszi az osszes szabad eroforrást, azután néhány perces
görcsölés után jobb esetben csendben elhal, rosszabb esetben
még az X is elszáll.

mplayer-0.90-10mdk
mencoder-0.90-10mdk
Mandrake 9.1
"

Ez nem egy kezdo kerdesnek tunik nekem. Ez szimpla fikazas.
Arrol nem beszelve hogy unsupported binary pkg-t hasznal.

Egyebkentis kezdoket nem szoktam leanyazni, csak RTFM-elni :)

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu