[Mplayer-felhasznalok] avi.seq

Bokor Norbert norbert.bokor at lebelier.hu
Thu Sep 18 13:41:16 CEST 2003

> pastolni

> OK
> Azt hiszem ebben a tahó modorban jól meglesztek ezen a
> listán nélkülem is. Ezzel még azt is megspóroljátok, hogy
> magasról tojjatok a hozzám hasonlóra.
> DaiKiRi

DaiKiRi, ne kapd fel a vizet. Sajnos nem ritka, hogy Árpi a - szerintem - elfogadhatónál
sokkal keményebben reagál, és ezzel már nem egy kezdőt elriasztott a listáról. Saját
tapasztalatból tudom, hogy a rengeteg doksiban néha elsiklik az ember a keresett megoldás
felett. Amúgy meg a lista mplayer-felhasznalok névre hallgat, nem pedig
mplayer-uberprofi-guru lista. Jó lenne kicsit toleránsabbnak lenni és nem leanyázni azt,
aki szeretne megismerkedni az egyébként első osztályú mplayerrel de még kezdő benne.