[Mplayer-felhasznalok] divx film DVD-vid eo formátumba?

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Sep 12 12:25:31 CEST 2003

Hi,

> Csupa kíváncsiságból megcsináltam egy filmet vcd-re és svcd-re. Asztali
> DVD-n lejátszva a vcd hibátlan, egy 850 MHz-es gép öt óra alatt csinálta
> meg (mencvcd). Utána csak annyit módosítottam a parancssoron, hogy
> -svcdout. Ezt 15 óra hosszat csinálta, két lemezes lett. Asztali DVD-n
> lejátszva a képminõség azonos. A hangban félmásodperces kihagyások vannak.
>
> (A legolcsóbb Dimarson, ami magyar piacon kapható)   	.dv, János

na igen :)

ilyenkor szoktam en megkerdezni, hogy ennek mi ertelme?
miert nem kotod ra a tv-t a tvout-ra es nezed meg ugy a filmet?
vagy miert nem veszel egy nagy monitort es nezed azon, nagyobb felbontasban
es kepfrissitessel? (mondjuk HDTV/100hz)

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu