Re: [Mplayer-felhasznalok] divx film DVD-video formátumba?

jzana at omega.kee.hu jzana at omega.kee.hu
Fri Sep 12 10:43:28 CEST 2003

On 11 September, mplayer-felhasznalok-bounces at mplayerhq.hu wrote:

>a legtobb dvd lejatszo viszi az svcd-t is, azt elvileg lehet a mencvcd-vel
>csinalni, RTFM. de nem egyszeru...

Csupa kíváncsiságból megcsináltam egy filmet vcd-re és svcd-re. Asztali
DVD-n lejátszva a vcd hibátlan, egy 850 MHz-es gép öt óra alatt csinálta
meg (mencvcd). Utána csak annyit módosítottam a parancssoron, hogy
-svcdout. Ezt 15 óra hosszat csinálta, két lemezes lett. Asztali DVD-n
lejátszva a képminőség azonos. A hangban félmásodperces kihagyások vannak.

(A legolcsóbb Dimarson, ami magyar piacon kapható)   	Üdv, János

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4  22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - -   Good rest to all that keeps the Jungle Law!  (Kipling)  - - -