Re[2]: [Mplayer-felhasznalok] divx film DVD-video formátumba?

Fábián Attila dr.mzperx at freemail.hu
Thu Sep 11 23:06:08 CEST 2003

A dvdauthor nevő progival ha jól láttam még menüt is lehet csinálni
(parncssorba gépelve a koordinátákat) gombokkal, a mjpegtools progi
pedig tud szabványos dvd-t előállítani (a doksiban írják a fejlesztők,
hogy a dolog anyira új, hogy naponta frissül a doksi), ezt lehet a
dvdauthor proginak megadni videoként, és végül előállítja a szabványos
könyvtárstruktúrát minden cumóval együtt, amiböl a mkisofs -dvd-video
opcióval elkészíti a frankó képfájlt hozzá. A gond csak az, hogy az
mjpegtools progi a divx-el nem tud mit kezdeni, mindenhol mpeg2 kér
különa hang és a képet. Most persze mondhatnád, hogy akkor csináljak
azzal a progival mpeg2-öt, de az mjpegtools hozzá sem szagol a
divx-hez. Gondoltam nem-e lehetne az mplayert az mjpegtools-al összehozni vagy csővezetékes
megoldással, vagy tudom nincs időd rá de forráskód szinten az
mjpegtoolst átvenni, ezzel erősíteni a mencodert. Na jó, ez már csak
töbszörös zárójelbe, nem szeretnék elégedetlennek tűnni, a mencoder
már így is felülmúl minden várakozást. Addigis tovább próbálkozom a
dologgal, és mivel programozni nem tudok marad a csővezetékes módszer.
Kössz a választ!