[Mplayer-felhasznalok] divx film DVD-video formátumba?

Fabian Attila dr.mzperx at freemail.hu
Thu Sep 11 20:09:06 CEST 2003

Sziasztok!

Divx videóból szeretnék szabványos DVD-R-es DVD-videót, hogy TV-n nézhessem a
filmeket.
Próbálkozások:
A mencoder nálam nem volt hajlandó divx-es filmet semmibe tömöríteni. A többi
progi szintén divx-et nem volt hajlandó konvertálni. Probáltam mpegtools
progival. Sőt probáltam egy olyat is, hogy az mplayer kimenetét
beleirányitottam egy konverterbe, de nem tudom, hogy az elmélettel vagy a
gyakorlattal volt-e gond, mert az sem ment.
Ha valakinek van valami ötlete ne tartsa vissza!
Köszi!

Fábián Attila