[Mplayer-felhasznalok] OFF: Matrox hiba

lo szerafin loszerafin at freemail.hu
Fri Oct 31 17:18:42 CET 2003

Arpi <arpi at thot.banki.hu> írta:
> imho probaldj meg 4.3-as xfreet vagy rakd fel kulon a
matroxos dri-t
> vagy toltsd le a matroxtol a linuxos drivert, abban van
mga_hal is
> azzal amugy is gyorsabb (jobban beallitja ram, gpu stb
sebessegeket)

Koszonom, a 4.3-as X-el es a matrox mga_hal-javal
tokeletesen megy, sot:
A monitorom nem tudta a 100 Hz-et, ezert egy csomo mindent
el kellett allitanom rajta, hogy normalis kepet kapjak
100Hz-en. A mostani driverrel ezekre az elallitasokra sincs
szukseg a 100Hz-hez.

Esetleg erdekes adat lehet, hogy ha a matrox driverei kozul
nem csak a hal-t tettem
fel, akkor pocsek lett a kep.

Es bennehagytam a kernelben a framebuffert, ugy latszik, nem
zavarja.

Kék Ló