[Mplayer-felhasznalok] Directfb + mplayer

Szekely Zsolt zsolt.szekely at freestart.hu
Thu Oct 30 14:27:08 CET 2003

Koszi.
Ugy tunik nem alapvetoen mplayer problemarol van szo!

On Thu, Oct 30, 2003 at 11:59:35AM +0100, Arpi wrote:
> Hi,

Helyesbitek, a NumLock es tarsai mukodnek, mas tovabbra semm.

> ez vicces, de nem kizart
> amugy gondolom -vo directfb2
> es nem -vo directfb

Reszemrol dfbmga, gondolom a directfbrc alapjan tudja, hogy melyik
dev-re tegye ki a kepet.

> mplayer -vo dfbmga stb ; halt
>
> a && feltetelezi hogy az mplayer exit 0-val lep ki, ami nem jellemzo

OK, ez igaz.
Tovabb kiserletezve aznonban kiderult, hogy igy sem all le a gep, mivel
maga az mplayer semm fejezi be a futast. A SysRq+Task szerint az
mplayer 3 peldanyban meg letezik:

mplayer	R current	4616	721	586	724
mplayer R 000001F0	24	724	721	725
mplayer S C013B6BC	896	725	724

Elmentettem az mplayer outputot is, de semmi erdemleges infot nem
tartalmaz ezzel kapcsolatban.

Tovabb vizsgalva a dolgot, most mar ugy tunik kizarolag a directfb +
kernel parossal van gond, ui. dfbinfo ugyan ilyen modon halalozik el
(fagy le).

(Kar erte, mert baromi jo a kep!)
--
Szekely Zsolt