RE: [Mplayer-felhasznalok] Üdvözlet

Bokor Norbert norbert.bokor at lebelier.hu
Wed Oct 29 14:07:39 CET 2003

> Tehat, van ra mod, hogy mencoderrel a hang ogg-ba menjen?
> Ogg-vorbis 1.0 dev-ekkel fenn, lejatszani tudom.
> Ez meg nem tamogatott, vagy atsiklottam valamin?

amikor utoljára próbáltam (kb. egy hónapja), még nem ment, szerintem most sem.
az oggenc-cel tudsz ogg-ot gyártani, viszont az AVI nem szereti, ehhez az OGM
containert használd, ilyet az ogmmerge nevű cuccossal tudsz gyártani (talán
ogmtools csomag). Viszont ha már így szóba került, vkinek van tippje, hogy miért
csúszik nekem az audio kb. 0.3 sec-cel a videohoz képest minden OGM-ben? próbáltam
a megfelelő kapcsolókkal csúsztatni az audiot, de hiába, így visszatértem az avihoz,
pedig nem szeretem...