[Mplayer-felhasznalok] Ujra: svcd konvert

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue Oct 28 16:15:03 CET 2003

Hi,

> Ugy dontottem leirom megegyszer a problemamat, mert eloszorre elegge
> zurzavaros, es erthetetlen voltam. Most megprobalok minden lepest egymas
> utan leirni, kozben feltenni a kerdeseket es erthetoen fogalmazni.
> A feladatom: avi --> mpg2
> Az avim neve: film__.avi
>
> mencoder -ovc lavc \
> -lavcopts vcodec=mpeg2video:vbitrate=988:vhq \
> -ofps 25 -vf scale=480:192,expand=480:576:0:192:0 \
> -sws 9 -oac pcm "film__.avi" \
> -of mpeg -o "film__.mpg"
>
> A kerdesem: Mit jelentenek ezek az uzenetek (a kodolas soran jelentek
> [...]

ez azt hogy csuszna az A-V szinkrnon ha nem szurna be 1 framet.

> Unknown block type, possibly non-MPEG stream!

ez honnan jon?
az avi amit atkodolsz az divx vagy mpeg streamcopy vagy micsoda?

hol a mencoder -v ... teljes output???

> AVI index írása...
> Error in stream: PTS earlier than SCR!
> Error in stream: PTS to SCR delay 0 is too little!

ez is vicces, utoljara a xine irt ki ilyeneket nekem 2 eve.

> Audio stream: 1536,000 kbit/mp  (192000 bps)  méret: 2066674176 byte
> 10763,928 mp

a 192000 bps-bol arra kovetekztetek hogy PCM lett a hang, magyarul
nincs betomoritve. ez megmagyarazza azt is miert nincs hangja az mpegednek.

visszanezve a fentit, -oac pcm, igy nem csoda. -oac mp3 kene inkabb.
bar az sem az igazi, mpg-hez mpeg2 hang kene.

> DEMUXER: Túl sok (4096 db, 8296276 bájt) video-csomag a pufferben!
> Talán ez egy nem összefésült (interleaved) file vagy a codec nem mûködik
> jól?
> AVI file-oknál próbáld meg a non-interleaved mód kényszerítését a -ni
> opcióval.
> MPEG: Nincs hangfolyam... -> hang nélkül
> Kódolt VOB file (libcss támogatás nincs befordítva!) Olvasd el a doksit
> Kódolt VOB file (libcss támogatás nincs befordítva!) Olvasd el a doksit

ez mar annak az eredmenye, hogy mpeg hang helyett pcm van a fileban.

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu