[Mplayer-felhasznalok] DVD jogi

Balázs Szabó dlux at dlux.hu
Tue Oct 28 15:58:25 CET 2003

On Tue, 2003-10-28 at 15:46, Kövesdi György wrote:
> En a 60. §-t ugy ertelmezem, hogy ha az en szoftverem (ami akar
> open source is lehet) csak igy tud egyuttmukodni az egyebkent
> teljesen jogszeruen vasarolt DVD-vel, akkor nem kovetek el
> torvenysertest. Marpedig itt az a), b), es c) pontok mindegyike
> teljesul.
> Persze egy ugyes jogasz mindent, es annak az ellenkezojet is be
> tudja bizonyitani.

De mitől szoftver a DVD? A törvényben szoftver-szoftver együttműködésről
van szó, tehát egy olyan szoftver reverse-engineer-elése lehetséges,
amit te használni akarsz saját szoftverhez... ez a bökkenő, amin én nem
látom, hogy hogy lehetne máshogy megmagyarázni... Ergo te nem a
szoftvert reverse-engineer-eled, hanem adatot törsz, amire már más
szabályok vonatkoznak, legalábbis én így értelmezem.

Balázs Szabó (dLux)
dlux at dlux.hu