[Mplayer-felhasznalok] DVD jogi

Bokor Norbert norbert.bokor at lebelier.hu
Tue Oct 28 15:45:37 CET 2003

> És mit találtál arra, ha valaki nem védi eléggé a termékét? Mi van
> akkor, ha nem feltörve van a védelem, csak jószándékkal megkerülve. Mi
> van akkor, ha írok egy programot, levédem, letitkosítom. És a
> használója
> véletlenül leüt egy olyan billentyűkombinációt, amit a programban nem
> kezeltem le, miáltal olyan állapotba kerül a program - amely állapot a
> programhoz tartozik -, amiben már nincs védelem. Ebben az esetben
> beperelhetem a felhasználót, mert leütötte az "A" betűt???

épp most megy egy ilyen ügy a hűdeprofi CD-védelem ügyében. a 'védelmet' alkalmazó cég
be akarta perelni a srácot, aki a Neten közzétette, hogy a SHIFT lenyomásával hatás-
talanítható a dolog. aztán mégsem pereltek, mert az már elég durva lett volna, de ha
egy ilyen totál egyértelmű dolog ekkora hullámokat vet, mit eredményez az, ha egy kódot
direkt azért írsz, hogy megkerüld a védelmet?