[Mplayer-felhasznalok] mplayer

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Mon Oct 27 20:54:30 CET 2003

On Mon, Oct 27, 2003 at 06:45:27PM +0100, Toth, Csaba (CONS FIN, ADCOM REKLAMUGYNOKSEG) wrote:
> Ha A'rpi elolvassa akkor a nyugtatósdoboz felé...

:) A dokumentacioban keresgelj. Le van irva HIHETETLEN reszleteseggel
szinte minden ezzel kapcsolatban (is). Es nem utolsosorban a fejlesztok
ejszakakat toltottek azzal hogy megcsinaljak az emlitett doksit (is).
Tobbek kozott en is pl amikor html-esitesre kerult eloszor. Azota meg
sok-sok nyelvre le van forditva (van magyar is). Mostmar TENYLEG nem
ertem milyen akadaly johetett kozbe ami miatt nem lehetett elolvasni.

- Gábor (larta'H)