[Mplayer-felhasznalok] submux

VMiklos mainroot at freemail.hu
Mon Oct 27 20:00:10 CET 2003

hello

bongesztem egy kicsit a doxot, ez van benne:

MEncoder funkciok
* a kimeneti file-ba bele tudja kodolni mind a DVD/VOBsub, mind a szoveges
feliratokat

kerdeznem, hogy ez hogy megy?

mencoder weimar.avi -sub weimar.sub -ovc lavc -lavcopts vcodec=mpeg4 -oac
mp3lame -o weimar2.avi

mer en probalkoztam ezzel, de az elso felirat
megjelenesekor (amikor ott tart a kodolas) elszallt az 1.0pre2
segfaulttal.

leszedtem a cvs, de az is ezt csinalja.

probalkoztam a
mencoder weimar.avi -sub weimar.sub -ovc copy -oac copy -o weimar2.avi
val is de az meg nem csinal semmit

van vkinek vmi otlete, vagy kuldjek bugreportot?
udv, VMiklos

       __________     Vajna Miklos
  ____/__/___|___\__. E-mail: mainroot at freemail.hu
O__O  _ |   |   _  |  Honlap: http://www.vmiklos.tk