[Mplayer-felhasznalok] svcd konvert

VMiklos mainroot at freemail.hu
Mon Oct 27 19:47:50 CET 2003

On Mon, 27 Oct 2003, LeVA wrote:

hello

> Szepen kerek valakit (aki tudta kovetni a tortenetet ;), mondja el, hogy
> szemely szerint o hogyan szokta elkesziteni sajat svcd-it, vagy a
> baratja hogyan szokta, vagy a szomszedja. Azt is nagyon megkoszonnem, ha
> valaki ravezetne, hogy az en verziommal mi a gond.

nehany napja valami hasonlot irtam en is a listara, te is a fuleden
ulsz...

kerdesemre Denes kuldte el, hogy o hogyan csinalja tv-rol.
ezt modositottam egy kicsit, es csinaltam egy scriptet. persze help nincs
hozza, nezegesd, nem nehez rajonni hogy mik a parameterek.

ja, es eszedbe ne jusson a TOOLS konyvtarban levo mencvcdt használni, mert
az kb 5x lassabb és kb nem tud tobbet mint ez a script

ja, egyebként javasolnam a fejlesztoknek, ha olvassak ezt a listat
(gondolom), hogy ezt, vagy vmi ehhez hasonlo scriptet tegyeneke bele a
TOOLS konyvtarba a mencvcd melle, mert az allati lassu, es a mencoder
sokkal tobbre kepes.

vagy az is jo lenne, ha megmondanatok, hogy hogyan modositsan, hogy nektek
megfelelo legyen...

udv, VMiklos

       __________     Vajna Miklos
  ____/__/___|___\__. E-mail: mainroot at freemail.hu