[Mplayer-felhasznalok] mencoder sub

jzana at omega.kee.hu jzana at omega.kee.hu
Sun Oct 26 22:58:14 CET 2003

On 26 October, mplayer-felhasznalok-bounces at mplayerhq.hu wrote:

>jottem ra, hogy a mencodernek van -sub opcioja. az az erdekes, hogyha igy
>megadok neki egy subot, akkor az elso felirat kezdetenel segmentation
>faulttal elszall. ez masnak is igy van? mplayer1.0pre2-vel

Ha jol emlekszem igy raktam ra feliratot egy filmre, és egy menetben
mindjárt át is kódoltam 25 fps-re. Megcsinálta.
Valamelyik nap megkeresem a command line-t. Üdv, János

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4  22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - -   Good rest to all that keeps the Jungle Law!  (Kipling)  - - -