[Mplayer-felhasznalok] SIGILL - Mandrake 9.1, Athlon XP

Ferenc Veres lion at netngine.hu
Sun Oct 26 14:33:19 CET 2003

Sziasztok!

pontscho at freshmindworkz.hu wrote:
> Hali
>
> Vegre egy olyan bugreport amilyennek lennie kell :))

Örülök, hogy te értettél belőle valamit, csak követtem a
bugreport.html-t. ;-)  (Na jó, tudtam mit csinálok, csak kiértékelni nem.)

> Probald meg ujabb/regebbi gcc - vel, mer felettebb gyanus egy SSE
> utasitas olyan procin ami nem tud sse - t egy olyan fuggveny kozepen, ahol
> semmi keresni valoja se nem van ...

Köszi az ötleteket. A config.mak-ba, Dénes tippje alapján beleírt SSE
kikapcsolás úgy tűnik segített.

Újabb GCC-vel hamarosan kipróbálom, mert kijött az MDK 9.2 :-) De akkor
is fura, hogy a ./configure megengedi ezt az optimializálást "sse"-re
(ami ugyan nem tudom micsoda), persze lehet, hogy csak a GCC hibája.

A google-ba beírva "mplayer sigill (sse)" elég sok a találat! (És kevés
a hathatós segítség.)

Egébként a fájlon (amin 0.9pre2-vel próbáltam előtte) nem segített:

[mga] Using 3 buffers.
Using colorkey: ff00
ac-tex damaged at 13 5  0,240 ct:  0,131  23478/23478   7%  0% 673,3% 33
0 0%

error while decoding block: 13 x 5 (3)
Error at MB: 218
concealing errors
A: 939,4 V: 939,1 A-V:  0,269 ct:  0,139  23479/23479   8%  0% 671,8% 33
0 0%

Exiting... (End of file)

Program exited normally.
(gdb)

De gondolom ezek szerint a fájl hibás, csak esetleg a kollega win-es
lejátszója hibatűrőbb. A 218MB kizárt, mert kb 15 perce megy egy 700
megás, több mint egy órás avi. Minha elkezdene seekelgeni, beakad,
kicsit megy, beakad, aztán vége. A "-ni"-vel szinte ugyanez, de csak a
"concealing errors"-t írja ki, a többit nem.

Próbáltam 5 megát kivágni a dd-vel, de azt meg nem lehet lejátszani, így
nem tudom ott vagyunk e. Nekem innentől nem probléma, ha esetleg valakit
érdekel, és segítség a fejlesztésben ha megnézek még valamit akkor
szóljatok. Én kibírom a végignézés nélkül :-) (Ja, és mintha át is
lehetne ugrani...)

Egyszer már volt kb fél évig egy megnézhetetlen filmem, aztán "lett" egy
"-ni" kapcsoló ;-)

Köszönöm a segítséget!

Veres Ferenc