[Mplayer-felhasznalok] SIGILL - Mandrake 9.1, Athlon XP

Ferenc Veres lion at netngine.hu
Sat Oct 25 23:58:05 CEST 2003

Sziasztok!

Ha az egyetlen megoldas, az, amit a többi listán is láttam, hogy új
kernelt kell csinálni, akkor megkísérlem, de eddig még sosem sikerült
MDK alatt ugyanolyan jól működő kernelt csinálni mint az eredeti (pár
szolgáltatás mindig áldozatul esik

A probléma a "szokásos", SIGILL, tehát valamilyen illegális kódra fut a
proggi indításkor. Csak azóta nem tudok új MPLAYER-t fordítani, mióta
AMDK6-2/300-ról Athlon XP 1700+-ra frissítettem.

0x8142fdf <demux_avi_read_packet+639>:  cvtsi2ss %esi,%xmm0  (Talán ez.)

(A k6-2es régi binárisom jól működik, de reméltem hogy az egyik beakadó
filmen segít majd az 1.0 RC2!)

Bármilyen használható ötletnek örülnék. A --disable-sse sem csinált
semmit. Csatolom a stack adatokat.

Az "mplayer_info.txt" tartalmazza a C stack-et, a disassembly-t, a gépem
pár adatát, a configure kimenetét, remélem nem lesz belőle RTFM :-) (A
"Known bugs" alatti fejezetből szerinem egyik sor sem megoldás, vagy nem
tudom melyik.)

1000 köszi mindenkinek.

MPLAYER WEB: 1.) Az mplayer-felhasznalok@ feliratkozásakor kijövő
levélben nem megy a webes jóváhagyás linkje! 2.) Nem megy a HT://DIG-es
helyi kereső a listákon! (A Google segített

Üdv
Veres Ferenc

ui: addig pedig megpróbálokozom kernelépítéssel Debianra szerverre
mindig sikerült, de munkaállomáson csomó egyéb dolgot is be kell
kapcsolni....