[Mplayer-felhasznalok] ATI RADEON 7000 VE

PÁSZTOR György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Sun Oct 19 11:48:21 CEST 2003

Ahoi,

"Banszki Gabor (HOME)" <banszki.gabor at chello.hu> írta 2003-10-18 18:44-kor:
> Kedves listatagok!
>
> Nekem valami hasonszőrű kártyám van: ATI RADEON 7000 VE
>
> ....... valóban ennyibe is került kb.......
>
> Sehogy se megy a TV out rajta. Ha boot-oláskor
> rajta van a TV, akkor az X el sem indul (ilyenkor szövegesen persze van tvout)
>
> Ilyen kerül az XFree86.0.log-ba, hogy
>
> (EE) Screen(s) found, but none have a usable configuration.
>
> Egyébként van X, ilyenkor meg
>
> mplayer -vo xvidix film.avi
>
> Can't find chip....-et ír vala.
Ugye még véletlenül sem lehet az a hibaok, hogy nem setuid-root-os az
mplayered?

> A kérdésem az lenne, képes-é az mplayer, avagy az X TV-outolni egy ATI radeon
> 7000 VE-nek, vagyis látott-e ilyet homoszapiensz?
Biztosat nem tudok, de 7500 esetére tudom, hogy igen a válasz. Szerintem, ha
van a hátuján' megfelelő csatlakozó, stb. akkor igen.

Üdv:Gyur!
----------[ Free Software ISOs - http://www.fsn.hu/?f=download ]----------
PÁSZTOR György                                 e-mail: pasztor at fsn.hu