[Mplayer-felhasznalok] zold kepernyo...

LeVA leva at az.isten.hu
Sun Oct 19 11:22:04 CEST 2003

Hello!

Ilyen problemaja biztosan volt mar valakinek, es ezert mar atnyalaztam a
dokumentiaciot, meg a lista arhivumot. Igazabol eleg nehez rakeresni
ezekben erre a problemara, mivel a zold || zöld kulcsszora nem talalt
semmit :)
A lenyeg az, hogy egy ideig minden szep, es le tudom jatszani a filmeket
( :=latok szamomra informacio dus kepkockakat). Es egyszer csak (az a
gond igazabol, hogy nem tudtam meg rajonni miutan, vagy miert) barmilyen
filmet szeretnek lejatszani, ilyen zold hatteret kapok, es ra nehany
szines csikot, meg kriksz-krakszot (sajnos nem tudom mihez hasonlitani).
Mivel ezeket eddig mind -vo xv vel kovettem el, gondoltam atallitom
x11-re, es igen, igy mar mukodik is. Igy viszont nem lehet fenyerot
allitani, es fullscreenen lassu lesz.
Probalkoztam csereberelni es allitgatni a -vc es a -vfm kapcsolokat,
igazabol minden letezo codeceket kiprobaltam (najo csak azokat amik
melle working volt irva), es a zoldseg meg mindig ott van.
Ekkor mar csak x ujrainditas utan javul meg, illetve van, hogy meg akkor
sem, ilyenkor reboot.

Xfree configba "savage" driver van beallitva, mert savage4 kartyam van.

Mplayer 1.0pre2-t hasznalok es xvid ill. divx -el kodolt avikat, es
mpg1-2 fajlokat jatszanek le.

-vo xv vel jelentkezik a hiba.

XFree86 Version 4.1.0.1 / X Window System
(protocol Version 11, revision 0, vendor release 6510)
Release Date: 21 December 2001

01:00.0 VGA compatible controller: S3 Inc. Savage 4 (rev 03)
(--) SAVAGE(0): probed videoram:  32768k

Mit tegyek, hogy ne csak a szerencsen muljon az, hogy -vo xv vel
mukodjon jol a lejatszas?

Koszonettel:

LeVA

--