[Mplayer-felhasznalok] re: divx2svcd

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Oct 17 21:00:20 CEST 2003

Hi,

> az igaz, de mint audio streamet azert illene tudnia atcopyzni..

imho at tudja

a baj az, hogy az mpeg muxer bugos, es a hangot szarul teszi bele, mind1
honnan jon. mar van ra patch a listan, nemtom bekerult-e mar a cvs-be.

amugy imho az ffmpeg tud mpeg layer2-be kodolni hangot, bar ugyemlexem nincs
-oac lavc, alex nem fejezte be. vagy megis?

> bar errol igazaba a fejlesztoknek kene nyilatkozni :)

hja
(btw en se vagyok mar fejelszto, legalabbis g1)

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu