[Mplayer-felhasznalok] Re: OFF Sulinet Express

Veres Imre six at freemail.hu
Fri Oct 17 15:16:30 CEST 2003

> Tehát az a fajta okosság, hogy mi minden szép és jót lehet SEx-en kívül
> kapni, rajtam nem segít, mert mint már n-szer leszögeztem, csak SEx
> konstrukcióban tudok most magamnak megengedni bármit is.

Ohm, most bocsika, ha rosszul tudom, de mintha csak 60 rugo
arkedvezmenyt adna Allam bacsi, es mintha a Media Marktban egy-egy
sulinetes gep ara erosen 200,000 folott lenne. Szerintem meg 1,7-es
Celeront siman kapsz monitor nelkul 50,000 forintert. Szoval akkor ez
most hogy eri meg neked? Tenyleg komolyan kerdezem, ha nem akarod ide
leirni, jo7 maganban.

S.