[Mplayer-felhasznalok] e-bay

Tommy Boy kukac-01 at freemail.hu
Fri Oct 17 12:46:26 CEST 2003

Hello.

Olvastam valamit az e-bay-rol, valami videokartyakrol volt szo. Eleg regi
iromahy volt es azt irtad ha kell segitseg rendelessel kapcsolatban
akkor privatba lehet irni. En is szeretnek rendelni az e-bay-rol de
cseppet se tudok nemetul. Nem tudom magamat regisztralni meg
ilyenek Ha tudsz segiteni legyszives irj. Koszi: Tamas

Ez volt az:

Hello,

Matroxosok figyelem:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2025808886
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2027745392

Ez a ket RRG var gazdara. En a Marvelemet igy vettem tavaly,
es kb. 20 rugot sporoltam szallitassal, vammal egyutt, az uj kartya
itthoni
arahoz kepest.

Annyit kell tudni, hogy a posta eleg lassan er ide, nekem kb. harom-
negy het
volt. :-( A szallitasi dij kb. 15 EUR Postpakettel.

Most ha jol sejtem eleg sok ilyentol fognak majd megszabadulni a
nemetek,
mert allitolag nincs hozza XP drajver. (lattam egy hirdetesben)

Udv,
kisg

Ui: Ha meg nehany jotanacs kell, akkor irjatok maganban.