<off> Re: [Mplayer-felhasznalok] dash-plus

ZIEGLER Ga'bor ziegler at alpha.tmit.bme.hu
Mon Oct 13 23:17:36 CEST 2003

Arpi wrote:

>lehetne, de akkor a tole masfel meterre levo gepemben levo yamaha iro
>tokjo mert az ellenall a kosznak. pedig azt sem mosom altalanos mosoporral.

<off>Esetleg "hagyományos  mosóporral"?  ;-) Vagy csak egyszerűen jobban
zár a CD ajtaja?
</off>
Azért érdemes lenne egy Phillips csavarhúzoval felnyitni, majd izopropil
alkohollal, és fültúró vattával lepucolni.
Hátha megtáltosodik.

Ha meg nem, akkor 2-3 ezer forintért cserélnek lézerfejet a szervízben.

>meg attol meg hogy koszos, nem lenne olyan hangja mintha flex-szelH
>reszelne bele a lyukakat a lemezbe, iras kozbe.

<off>
Mint írtam, az enyém kifejezetten *csendes*.
Mielőtt megvettem egy külső (USB-s) portable Plextor járt fel hozzám
lakásra a munkahelyről, na az úgy szólt, mint egy traktor az LG-hez képest.
Aztán a tanszéken betörtek, ellopák a Plextort, én meg "magad uram, ha
traktor (Zetor/Plextor/stb.) nincsen" :-) alapon megvettem ezt az LG-t.
Még nem bántam meg. A Plextort, remélem, nem tartod gagyinak?
</off>

>amugy nem egyedi problema, eddig csak szidni hallottam az lg-s
>cdromokat es cdirokat.

Ezt a LG-t kifejezetten sokan dícsérték egyébként a neten. (HL-DT-ST
GCE-8481B), bár nem ezért vettem meg.