[Mplayer-felhasznalok] Pinnacle PCTV + g550

ZIEGLER Ga'bor ziegler at alpha.tmit.bme.hu
Mon Oct 13 22:42:00 CEST 2003

Arpi wrote:

>amugy ha ennyire igenytelen vagy, akkor miert nem jo a VHS ? :)

Mert az nem tud timeshiftet. Én nem arról beszéltem, hogy timeshiftte
archiváljak.

>sokkal olcsobb, es ennel az is jobb minoseg.

Van VHS is. :-)
Mégcsak nem is VHS-HQ, csak egy kétfejes vágott szemű darab (az pont
SAMSUNG).
De mondjuk a fejem felett a falon ott a kb. 15 éves DAEWOO kis színes
TV-nk, hát még most is veri képminőségben pl. anyósom Phillips tévéjét.
(Ez itt az  anti-reklám helye: ne vegyetek Phillips TV-t, legalábbis
középkategóriásat ne (<75cm). A családban eddig 2 volt, mind kettő pár
év alatt megdöglött, szemben a matuzsálemi korú DAEWOO-val.)

Igaz, a kis DAEWOO utálja az RTL-Klubot, legalábbis a UPC-s frekin, mert
kikapcsoláskor áthangol a VIVA TV-re ha hideg az idő :-)))
CSAK ezt a frekit utálja...