[Mplayer-felhasznalok] audio

Dvariecki Bálint balint at mars.tofk.elte.hu
Mon Oct 13 22:28:39 CEST 2003

Sziasztok.

Eloszor is udvozlok mindenkit a listan. Most iratkoztam fel.

Es persze rogton lenne ie egy kerdesem feletek.

Van egy Redhat 9-em 2.4.8-20-as kernel-el.
Feltettem az Mplayert. A Gui-s reszet is.
Minden nagyon frankon mukodik. Megy a tv out, stb. Csak a hangal lenne
egy kis gonodm.
Ha gepen nezek egy filmet, annak a hangja meg ugy-ahogy elmegy. De ha
kirakom tv-re, akkor szornyen rosz a hang.
Az audio codekekkel szurtam el valamit? Teljesen mindegy, hogy milyen
tomoritesu filmet nezek, mindegyiknek a hangja gyenge.
A gepem egy 1000-es nem celeron.
390 Mb. ram, egy Geforce 5 Titanium 4200, es egy sb 128.

Ha esetleg valamit kifelejtettem a parameterekbol, akkor szoljatok.

Szoval szerintetek mi lehet a gondom?

Elore is koszonom a segitsegeteket.

Udv    Balint