[Mplayer-felhasznalok] Pinnacle PCTV + g550

ZIEGLER Ga'bor ziegler at alpha.tmit.bme.hu
Mon Oct 13 21:49:58 CEST 2003

Arpi wrote:

>mplayer nem, a mythtv elvileg igen.
>amugy a timeshift eleg gaz, mert ahhoz vagy egy eszetlenul gyors vinyonal
>16x gyorsabb vinyo kene, ami kapacitasaban is eszetlenul nagy, hogy
>tomoritetlenul mentsed ra, vagy egy eszetlenul gyors cpu ami riltajm birja
>esztelenul jol tomoriteni a videot es a hangot, vagy szar lesz a minoseg.
>vagy venni kell egy olyan kartyat ami mindezt hardverbol tudja, pl.
>hauppauge pvr 350 de az meg esztelenul sokba kerul :)

Nem értem. A Pinnacle azt állítja a website-ján, hogy megy a timeshift
Windoze alatt még a "fapados PCTV"-vel is
http://www.pinnaclesys.com/ProductPage_n.asp?Product_ID=6&Langue_ID=2

A fapados PCTV rendszer követelményei szintén az előbb i weblap szerint:
Minimum:
Pentium III 500 MHz, Celeron 700 or equivalent AMD Athlon/Duron, 128MB RAM

Recommended
Pentium IV 1,8 GHz or Athlon XP1800+, 256MB