[Mplayer-felhasznalok] ATI Radeon9000Pro All-In-Wonder 64 MB + TV Tuner,VIVO

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Oct 13 21:50:53 CEST 2003

Hi,

> .jabb kérdés empirikus tapasztalatokról:
>
> ATI Radeon9000Pro All-In-Wonder 64 MB + TV Tuner,VIVO
>
> TV-out kimenettel mplayer alatt mi a tapasztalat, ha van ilyen? Milyen a
> TV tuner minõsége? Mennyire jól tudja kirakni a TV-out-ra a képet?

nekem nincsenek ati-s tapasztalataim.
regota akarok venni egy ati kartyat, de meg nem vitt ra az ero hogy
mexabaduljak a jo oreg g00max-tol.
1x vettem is egy radeon 9100-et, de aztan kiderult hogy ezt pont nem
tamogatta az ati hivatalos drivere, a dri is eleg gyeren ment vele.
2d-re meg ugyis jobb a matrox.

amugy overlay-ben tud jokat az ati, pl. tamogat csomo specko colorspaccet,
meg van benne 4 pontos interpolalo, sot vmi adaptiv deinterlace is.
a vidixbe van is ezekre vmi support.
a tvoutrol viszont ugytom hogy nincs megfejtve mint a matroxnal, szla vagy
az ati binaris driverevel m1 (ala nvidia) vagy bios-al (svgalib/vesa).
mind2 szenved ugyanazoktol a bajoktol mint az nvidias kulon-chip
kulon-szinkronjeles tvoutja + a 800x600 up/downscale.
ebbe amugy a matrox a win alatt DVDmax-nak nevezett featurejevel imho mai
napig egyedulallo, sot a parheliaba 12 bi/component rgbt is tud, meg
yuvoutputot yuv-os csucs TV-khez. csak hat parheliahoz megintcsak nincs
(opensource) driver linuxon.

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu