[Mplayer-felhasznalok] Pinnacle PCTV + g550

ZIEGLER Ga'bor ziegler at alpha.tmit.bme.hu
Mon Oct 13 21:12:01 CEST 2003

Gabucino wrote:

>Dugd be a TV-be az antennat es bonts fel egy uveg bort.

Hát igen, amikor a "hóhért akasztják", a jelek szerint még egy core
developer sem feltétlen RTFML, még ha ő volt is aki WTFM. :-)

Pontosan  1 bekezdéssel feljebb megindokoltam erre miért van szükség, jó
előre felhívva a figyelmet, hogy DSP szempontjából mekkora gáz ez a
megoldás.
Pár levéllel később ki is fejtettem, hogy ez miért lehet indokolt, 3
okot is adtam. :-))