[Mplayer-felhasznalok] G450-G550

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Oct 13 11:04:34 CEST 2003

Hi,

> akkor ezexerint a g400max-t csak abban az esetben erdemes lecserelnem ha
> legalabb g650-t vagy g750-t veszek helyette?

hja
nekem egy honapig benn volt g550 a g400max utan, de vegul visszatettem a
g400max-ot. a g550 semmivel sem volt jobb.
(3d-be picit (max 10%) gyorsabb volt 640x480-ban, de 1024x768 es afelett meg
mar lasabb. raadasul akkor meg nem volt linuxon tvout support sem hozza)

amire erdemes lenne cserelni, az a parhelia, de ahhoz meg nem tudom milyenek
a linuxos driverek, ha vannak egyaltalan.

a g650-rol meg csak tavolrol hallottam, latni meg senki sem latott ilyet az
ismerettsegi koromben, meg arlistan sem.

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu