[Mplayer-felhasznalok] hauppauge pvr-250

Toth, Bela (GECP) tothb3 at lihunnt1.light.ge.com
Mon Oct 13 06:27:47 CEST 2003

Sziasztok!
20 korul lenne az ara a cuccnak. Kiegesziteskent a kartya vedelmeben: annak
idejen az n-vidia chipes kartyammal is hasonloan "lassan" 2-3mp allt fel az
X (lehet, hogy regen tenyleg lassan inditott, de szerintem ez eleg regen
volt :-) ). Amugy a kepe magaert beszel. Filmeket nezni kiraly, illetve
1024*768 ill. 800x640-ben a 3d-s jatekok is elegge jol mennek (Linux alatt
SIN, Heavy Metal, vagy valami hasonlo neve volt az utobbinak, windows alatt
nem probaltam).
Van egy nagy baja! Ha gyari cd-n levo drivert felteszed, akkor kifektetketed
a windows-t (ez csak XP-2000-re vonatkozik). Az uj driver, amit netrol le
lehet szedni az jo.
Szerintem a kartya azoknak valo, akik valamiert tobb monitort szeretnenek
hasznalni:
http://www.szabilinux.hu/monitor/index.html

Koszonom!
Toth Bela