[Mplayer-felhasznalok] hauppauge pvr-250

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sun Oct 12 21:28:48 CEST 2003

Hi,

> Ez mivel tud többet G400-as? Most olyat nyúzok és királyságos.....
> Mennyi az annyi? Megéri átállni rá annyiért? :)

imho nem.
a kulonbsegek g400 vs g550:
- van dvi kimenet
- a tvout chip (Maven) integralva van, nem kulon ic
- 3d-be kicsit gyorsabb, kisebb felbontasoknal (nagyobb GPU orajel)
- kicsit lassabb memoria (legalabbis a g400max-hoz kepest, amin 5ns sgram van)

masrol nem tudok, elegge ugyanaz a 2, csak egy kicsit olcsositottak a
kartyan (kisebb chip -> nagyobb orajel, olcsobb ram, beepitett tvout).
(igazabol a g450 a g400 olcsositott valtozata, csak tul (olcso de lassuuuu)
"jol" sikerult ezert hoztak ki a g550-et ahol a gpu orajelnovelessel
kompenzaltak a felezett ram buszt). a g550 meg igy is a 2/3-aba kerul a
g400-nak es kb azonos teljesitmenyu, sot meg dvi is van.

ami nekem nem tetszett benne, hogy rohadt lassan (5-10 sec) all fel
az X-es drivere, mintha detektalgatna vagy keresne valamit aztan timeoutol.
ilyen a g400 es g450 eseten nem volt.

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu