[Mplayer-felhasznalok] Ati Radeon 9200

PÁSZTOR György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Sun Oct 12 15:11:03 CEST 2003

Hali,

"ZIEGLER Ga'bor" <ziegler at alpha.tmit.bme.hu> írta 2003-10-12 14:46-kor:
> Ezt értem, de mi van, ha 24fps-es filmet játszom le? Az remek, hogy a
> monitor és a TV együtt fut, de ekkor meg a film mind a kettőhöz képest
> lassabb??
Ez egy videókártyától független probléma. Ilyenkor az a lényeg, hogy a
filmlejátszó program legyen annyira ügyes, hogy teljes képkockák között
tudjon váltani a megjelenített képen (double buffer?), és ne az legyen, hogy
a megjelenített képet "rajzolja át". Ilyenkor valamelyik képkockát, nyilván
2 timeslice-on keresztül is látni fogod, de ez a folyamatosságérzetet nem
zavarja meg. És a lényeg: nem lesz sose egyik megjelenített képen se törés,
mert hogy úgymondjam a képkockacsere atomi műveletté fajul a double
buffernek köszönhetően.
De ezt majd Árpi elmagyarázza neked yol :-)

Üdv:Gyur!
----------[ Free Software ISOs - http://www.fsn.hu/?f=download ]----------
PÁSZTOR György                                 e-mail: pasztor at fsn.hu