[Mplayer-felhasznalok] Fura zorejek..

PÁSZTOR György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Thu Oct 9 21:41:27 CEST 2003

Hali,

"Arpi" <arpi at thot.banki.hu> írta 2003-10-09 16:43-kor:
> minek
> eleg ritka a layer1-es mpeg, e smeg ritkabb az amit az mp3lib nem szeret
> ugyanakkor az ffmpeges dekoder integer only (imho minosegromlas?) es lassu
> is.
Javítson ki vki. ha tudja az igazságot, ami mindíg odaát van, DE én úgy
hallottam, hogy az ogg azért nem terjedt el sokáig a hordozható CD
lejtászókban az mp3-as lejátszókkal szemben, mert ezekben a cuccokban, csak
integer végzésére alkalmas proci van, vagy ebben teljesít nagyon jól, nem
tudom... De a lényeg, hogy az eredeti frau féle referenciaalgoritmussal
teljesen ekvivalens integer only algoritmus is létezik, amennyire én tudom.
Jah, és azért mesélem, mert amikor mesélték, akkor pont azt mesélték, hogy
mostmár az ogg-nak is megvan az esélye a terjedésre, mert mostmár arra is
van integer only dekódoló algoritmus.
-> Nincs minőségromlás, és bizonyos procik (pl. amd) integer számolásokban
többszörös teljesítményt nyújtanak, ugyanazon a frekin, mint bizonyos
vetélytársak. (Már ha jól tudom ezt is, ebben már kevésbé vagyok biztos, meg
ebben a két rivális hullámbádogpc-proci gyártó szinte fej fej mellett halad)

Üdv:Gyur!
----------[ Free Software ISOs - http://www.fsn.hu/?f=download ]----------
PÁSZTOR György                                 e-mail: pasztor at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)            phone @work: +3662 544 415