[Mplayer-felhasznalok] Fura zorejek..

Sinkovicz Zoltán cz at netbank.hu
Thu Oct 9 09:31:33 CEST 2003

	Sziasztok,

Lenne egy problemam, kaptam egy mpg-et (az uj corolla reklamot) s megprobaltam
lejatszani az mplayerben (0.90rc5-os verzio) a kep jo is volt, hang helyett
meg ezeket a sorokat kaptam a konzolon:

mp3lib: layer-1 audio not yet supported!

Erre letoltottem s leforgattam a legujabbat (1.0pre2) es most mar ez a hiba
sor meg is szunt hang is van csak meg mindig nem az igazi, jelen allapotban
ahhoz tudnam hasonlitani mint ha a regi idokbol megprobalnek lejatszani egy
C64-es kazettat..

Mi lehet a gond mit szurtam el mi hianyozhat meg?

Udv,
	Cz