[Mplayer-felhasznalok] nVidia

Celtic celtic at celtic.no-ip.org
Sun Oct 5 22:34:29 CEST 2003

Jonapot!
Csak erdeklodnek, az uj CVS-ben (vagy RC2) hogyan
lehet az nVidia Vidix-et mukodesre birni?
Userkent nem megy, a pci scan nem fut le ( gondolom,
suid kellene nekijje), bar vegigprobalgat minden kartyat
(vagyis gondolom, a kartyak driveret probalja betolteni)
ha viszotn rootkent probalom, a kovetkezo az uzenet:

MPlayer dev-CVS-031005-20:44-3.3.2 (C) 2000-2003 MPlayer Team
CPU: Intel Celeron 2/Pentium III Coppermine,Geyserville 638.2 MHz (Family: 6, Stepping: 6)
Detected cache-line size is 32 bytes
CPUflags:  MMX: 1 MMX2: 1 3DNow: 0 3DNow2: 0 SSE: 1 SSE2: 0
x86-os CPU - a következõ kiterjesztések használata: MMX MMX2 SSE
Reading config file /usr/local/etc/mplayer/mplayer.conf
Reading config file /root/.mplayer/config
Reading /root/.mplayer/codecs.conf: 61 audio & 157 video codecs
Font /root/.mplayer/font/font.desc loaded successfully! (206 chars)
Linux hardveres RTC idõzítés használata (1024Hz)
Can't open input config file /root/.mplayer/input.conf: Nincs ilyen fájl vagy könyvtár
Input config file /usr/local/etc/mplayer/input.conf parsed: 52 binds
Kpax.avi lejátszása
Cache fill:  0,00% (0 bytes)    Ez egy AVI formátumú file!
VIDEO:  [DX50]  640x272  24bpp  25,000 fps  1107,8 kbps (135,2 kbyte/s)
Clip info:
 Software: transcode-0.6.9
Audio dekóder meghívása: [liba52] AC3 decoding with liba52
Using SSE optimized IMDCT transform
AC3: 5.1 (3f+2r+lfe)  48000 Hz  448,0 kbit/s
Using MMX optimized resampler
AUDIO: 48000 Hz, 2 ch, 16 bit (0x10), ratio: 56000->192000 (448,0 kbit)
Selected audio codec: [a52] afm:liba52 (AC3-liba52)
vo_cvidix: No vidix driver name provided, probing available ones!
Hiba a kiválasztott video_out (-vo) egység inicializásakor!
[mga] No supported cards found
[mga] No supported cards found
vosub_vidix: Couldn't find working VIDIX driver
Kilépek... (Vége a file-nak)

Mint emlitettem, normal userkent ennyi a kulonbseg:

Selected audio codec: [a52] afm:liba52 (AC3-liba52)
vo_cvidix: No vidix driver name provided, probing available ones!
Hiba a kiválasztott video_out (-vo) egység inicializásakor!
[rage128] Error occured during pci scan: A mûvelet nem engedett
[pm3] Error occured during pci scan: A mûvelet nem engedett
[mga] Error occured during pci scan: A mûvelet nem engedett
[radeon] Error occured during pci scan: A mûvelet nem engedett
[nvidia_vid] Error occured during pci scan: A mûvelet nem engedett
[mach64] Error occured during pci scan: A mûvelet nem engedett
[mga] Error occured during pci scan: A mûvelet nem engedett
[cyberblade] Error occured during pci scan: A mûvelet nem engedett
vosub_vidix: Couldn't find working VIDIX driver
Kilépek... (Vége a file-nak)

Hogy a fenebe lehetne rabirni a mukodesre?Minthogy asse tudom,
milyen driver ez, igy probaltam normal konzolon, Xtermbol,
vegso ketsegbeesesemben gmplayerbol-mindig ugyanez...
Egyebkent egy nVidia MX440 lenne az aldozat, X alatt a legutolso
nvidia meghajtot hasznalja.
Orulnek, ha valaki legalabb nyomvonalat mutatna, merrefele
induljak el, ha hasznalatba szeretnem venni...
Ja, megvalami, lehet, hogy en vagyok a hulye, Gabucinonak
a honlapon kozolt parancssori opcioit hasznaltam mindig,
lehet, hogy mas vo-t kellett volna megadni...
Na, majd egy het mulva ujra lesz idom, kiporbalom...
Jo ejt!

- --
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527  PGP: http://celtic.no-ip.org/pgpkey.txt
Netikett: www.mek.iif.hu/porta/szint/muszaki/szamtech/wan/kultura/rfc1855h.hun
Internet: www.iif.hu/dokumentumok/kalauz/kalauz00.html
Az élet drága, de van benne évente egy út a Nap körül.