[Mplayer-felhasznalok] DivX recode

Szládovics Péter peti at szladovics.hu
Sun Oct 5 15:29:49 CEST 2003

Sziasztok!

Van egy AVI fájlom, amivel w32 alatt harcolok. DVD formátumot szeretnék
csinálni belőle, ám a video codec információkat valaki kiírtotta a
fájlból. Lejátszani le tudom, kép, hang OK, csak átalakítani más
formátumra nem lehet (w32 alatt).
A kérdésem az lenne, hogy az mplayerrel át lehet-e nyomatni pl. DivX 5
formátumba? A hang az AVIban jelenleg OggVorbis 2 csatornás, avval
gondolom nem lesz gond, akkor sem, ha direct stream copy-t használok.
Sajnos, a képformátum hülyesége miatt a hangot külön sem tudom kiszedni
belőle, semmilyen wines progival.
Linux alatt még átkódolást nem csináltam, de gondolom, van rá mód. Nos,
ebben kérnék segítséget!
Ha van rá mód, lehetőleg teljes parancssorral, a program neve nem elég. :-(
Szóval ismeretlen formátumból kéne nekem DivX5-re ...
Köszi: Peti

--
Ezen üzenet vírusellenőrzésen esett át, és vírusmentesnek bizonyult.
MailScanner - szladovics.hu