[Mplayer-felhasznalok] Egy lehetséges BUG (CVS-20031003)

Püschl József puschlj at freemail.hu
Fri Oct 3 20:31:21 CEST 2003

Sziasztok!

2003-10-03 -as MPlayer-CVS -el van egy kis problémám.

HIBA:
A fordítás után rögtön kipróbáltam egy filmmel, és jónak tünt. A film
két cd-s volt. A lejátszandó *.avi volt.
Aztán gondoltam halgassunk egy kis zennét, és ekkor jött a gond.
Az első számot rendben lejátsza, de amikor másik számra váltana
a mellékeletben látható hibaüzenetet kaptam.

Kipróbáltam WAV, MP3 formátumokat, oss és alsa9 kimeneteket, de nincs
változás. Egy régebbi (2003-07-21) CVS viszont jó volt. Mindkét
verziónál a gépen minden lib ugyanaz volt (tehát alsa, és nvidia driver
is, valamint a kernel is). Természetesen az új MPlayerhez új libavcodec
dukál, így azt is letöltöttem (CVS). Az új libavcodec-nek nincs köze a
problémához, mert az nem video és nem mpeg függő.

configure paraméterei: --enable-menu --enable-xvmc --prefix=/opt/mplayer
--with-win32libdir=/opt/mplayer/win32

a distr.: UHU-Linux 1.0
ld: GNU ld version 2.13.2.1
vga: nVidia GF4 440MX 8x AGP (MSI G4MX440-T8x) (nvidia-4363)
snd: SB128PCI, ens1373-as csippel.
kernel: nem az eredeti egy saját fordítású 2.4.22
alsa: 0.9.5 (szintén saját fordítás)
XFree86 4.3.0 + WindowMaker 0.80.2
glibc: 2.3.2
gcc: 3.2.2

Amit szűkítettem
* 2003-07-21 -es CVS még most is jól működik
* nem telepítettem új szoftvert, az alap libek mind UHU eredeti
* nem ao hiba, és nem fájltípus függő (WAV és MP3 esetén is hiba)
* a VGA nem lehet a ludas, hiszen nincs video

Mindkét probánál *.wav volt a lejátszandó. (természetesen volt mp3-as
teszt, hiszen onnan indúlt a hiba)

Remélem meg sikerül találni a hibát.

Üdv:
	Püschl József