[Mplayer-felhasznalok] off: MATROX

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Oct 2 19:56:49 CEST 2003

Hi,

> Hogy is volt azzal a kolaval?

csak vicceltem, nekem mar van 1 ilyen kartyam :)
(egy linuxos szerverbe van berakva, arra meg jo... masra nem igen)

egyebkent fentvan az mphq-n a kartya regiszter szintu doksija,
abba le van irva mit tud a GPU pontosan. alap gui 2d gyorsitasok vannak,
de video lejatszashoz hasznalhato dolgok (yuv, bes, ovl, bilin scaler)
meg semmi :(

amugy Diego is akart donateolni egy ilyen kartyat, olyannak aki
irna hozza mplayer supportot :)
csak mivel nem lehet irni hozza, igy nem kellett senkinek :)

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu