[Mplayer-felhasznalok] fontmeret

VMiklos mamajom at axelero.hu
Sun Nov 30 22:41:39 CET 2003

hello

ugy nez ki az mplayer 2 helyrol hajlando venni a fontot:
a ~/.mplayer/font-bol (raw) vagy
a ~/mplayer/subfont.ttf-bol (freetype)

ezzel szemben a mencoder csak a ~/mplayer/subfont.ttf-bol hajlando a
fontot venni, ha ilyen file nincs, elsegfaultol.

ha a fontmeretet szeretnem beallitani a raw fontoknal, a letoltott
fontokbol a megfelelo meretu raw fontot bemasolom, es kesz.

de ha freetype fontokat szeretnek hasznalni, akko hogy tudom beallitani a
betumeretet?

a dox ezt irja:
       -subfont-text-scale <0-100>
              A felirat autoscale erteke (a kepernyomeret szazalekaban)
(alapban: 5).

gondolom ezzel kene, de hiaba adok neki barmilyen erteket, a freetype
eseteben nem csinal semmit (ezt ugy ertem el, hogy letoroltem a
~/.mplayer/font konyvtarat, es csak a ~/mplayer/subfont.ttf freetype
fontot hagytam meg, ezzel kenyszeritve a hasznalatat)

so, hogyan lehet meretezni a freetype fontok nagysagat?

udv, VMiklos

       __________     Vajna Miklos
  ____/__/___|___\__. E-mail: mainroot at freemail.hu
O__O  _ |   |   _  |  Honlap: http://www.vmiklos.tk