[Mplayer-felhasznalok] On-screen menü bet?készlete

Balázs Bárány balazs at tud.at
Sun Nov 30 00:11:41 CET 2003

Helló,

a MoviX projekt (http://movix.sourceforge.net/) keretében megpróbálom
lefordítani az mplayer 0.9.2-be beépített menüt (azt, ami akkor jelenik
meg, ha az mplayer menü támogatással van lefordítva, tehát nem alcím).
Megy is, csak az ékezetes betűk nem jelennek meg, sőt, mintha negatív
helyet foglalnának el, mert az ékezetes betűt követő karakter
"belenyomódik" az előzőbe.

Próbáltam a -subcp opciót, de a menüre nincs hatása.

Próbáltam a menüt UTF-8-ba konvertálni, nem segített, se -utf8 opcióval,
se nélküle.

Ha valakinek ezt már sikerült megoldani, örülnék, ha elárulná, hogyan.

Köszi