[Mplayer-felhasznalok] [OFF] Idozito.

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Thu Nov 27 20:30:34 CET 2003

On Wed, 26 Nov 2003 21:33:55 +0100 (CET)
pontscho at freshmindworkz.hu wrote:

> Hali

> Nem, a gep zabal, mert a kapcsolouzemu tapegysegnek van egy oilyan
> rossz szokasa, hogy fel is veszi azt az aramot ami ra van irva ...

Hi,

Nem veszi fel.. csak minimalisat..tehat ha uresen bekapcsolod a tapot
nem fog felvenni 400W-ot...
A monitor is sokat fogyaszt..
Egyszer le is mertem oket, de mar nem emlexem.. a gep kb 130W-ot
fogyaszthatott, a monitor meg altalaba annyit amennyi ra van irva..

A servergepem ami a netet osztja kb. 12W ot fogyaszt, p1 amd 300 Mhz, 1
wincsi. Csak a tapba van venti es az is 5 volton..

Persze a gepeknel a teljesitmenyfelvetel fugg a kihasznalastol (legalabb
is amd-nel mert eddig meg csak azon probaltam) is ha pl. megy valami
3d-s dolog meg kozbe a kernelforditas is akkor gondolom tobbet fogyaszt
:)

udv,
Attila