[Mplayer-felhasznalok] [OFF] Idozito.

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Nov 26 11:58:50 CET 2003

Hi,

> Mert nem cegnel van a gep es az aramert fizetni kell.

lol
akkor rakd le suspend-be, kevesebbet fogyaszt mintha
ujrainditaskor felporgeti vinyot es ujra bootol.
amugy se a gep fogyaszt sokat hanem a monitor.

amugy az osszes modern alaplap tudja megadott idopontban a
bekapcsolast, amit bios-ban allitasz be. utana amikor
bebootolt akkor szoftveresen linux alol atirod a biosba a
kovetkezo bekapcsolasi idopontra. asszem lattam is mar erre
linuxos megoldast freshmeaten. vagy a linuxtv listan?

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu