[Mplayer-felhasznalok] Felirat pozicionalas, rm video

Attila _attila at index.hu
Tue Nov 25 08:41:06 CET 2003

Sziasztok!

Lenne egy kerdesem es egy problemam:

1. A 16:9 aranyu filmek fullscreenben torteno
lejatszasanal megoldhato hogy a felirat a kepernyo
aljan levo fekete savon latszodjon? A -subpos 100
opciot probaltam, de igy is csak fole teszi.

2. Mar egy ideje szenvedek egy realmedia videoval
(mas real videokat sikerult mar lejatszani, csak ezt
az egyet nem). Egy ismerosomnel XP alatt lejatszhato, ugyhogy valoszinuleg nem hibas vagy legalabbis nem
hasznalhatatlan.
Kuldtem egy bugreportot is, de nem volt ra valasz:

http://mplayerhq.hu/pipermail/mplayer-users/2003-September/037055.html

Az mplayerhq.hu letoltesei kozott "RealPlayer8 codecs
(stable, proven distribution)" link alatt levo codec
pack utan most kiprobaltam a "RealPlayer8 Win32
codecs" csomagot is a cvs-ben levo aktualis
valtozattal. Az elso probalkozas eredmenye ugyanaz
volt mint ami a bugreportban is szerepel, a masodik
esetben pedig futasi hibaval leallt a program. Ha
foglalkozik vele valaki, akkor kuldom a reszleteket.
(A br_gen.rm fajl meg mindig fent van az ftp
szerveren).

Attila