[Mplayer-felhasznalok] MEncoder -sub opcio - HALELUJA

Suity Zsolt suich at hotpop.com
Mon Nov 17 01:11:23 CET 2003

On Monday 17 November 2003 00:37, Suity Zsolt wrote:
> [...]
NULL.

> Es ha ott van, me nalam OTT van. Probaltam mivan ha nincs ott, akko szol es
> szetugrik ha meg ott van akko csak szetugrik?!

A helyen a font de a vo_font v. a pic_a NULL, ebbol arra gondoltam hogy
lecserelem a fontot egy masikra es MEEEGY
Kezdem felteni az adataimat, ha mar egy egyszeru copyt sem tudott rendessen
megcsinalni :o(( Csak meg kideritsem hogy fat32 v. ext3 hibas.

KOSZONOM A SEGITSEGET
Isten fizesse meg :o)))

Reszkessetek haverok, linuxon 2 gomb az egesz!!! Megsem hagyott cserben!