[Mplayer-felhasznalok] MEncoder -sub opcio

Suity Zsolt suich at hotpop.com
Sun Nov 16 14:55:54 CET 2003

On Sunday 16 November 2003 08:35, Gábor Lénárt wrote:
>                                                           ^^^^^^^^^
>
> Imho ha a video stream-et csak masolod akkor hogy varod el hogy barmi
> valtozas tortenjen benne (rajta legyen a felirat)?

Nem talalok sehol utalast arra, hogy az "-ovc lavc" csak streamcopy-t
csinalna.
---------
lavc (-lavcopts)
    EXAMPLE: vcodec=msmpeg4:vbitrate=1800:vhq:keyint=250

    vcodec=<value>
        use  the  specified codec (there is no default, you must specify it):
                 mpeg4
                      DivX 4/5
                 msmpeg4
                      DivX 3
                 msmpeg4v2
                      MS MPEG4v2
Ebbol arra kovetkeztetek, hogy ha nem adom meg a codec-et akkor megall egy
figyelmeztetes kisereteben mint ahogy az -ovc stb. eseten is.  pl:

No video encoder (-ovc) selected. Select one, use -ovc help!
Exiting...

Ugy vettem eszre hogy a bemeno stream parametereit veszi fel.
Hogy ne erje szo a haz elejet megprobaltam:

mencoder -sub Bambi.sub Bambi.avi -ss 10:00 -oac copy -ovc lavc -lavcopts
vcodec=mpeg4:vhq:vbitrate=900:keyint=250

A lenyeg ugyanaz: segfault

Otletek, kosz elore is?!